sweetiis-pro

Alla inlägg under maj 2012

Av Humlan & Pro - 14 maj 2012 17:15

Tja Bloggen!


Kom nyss hem från en nära kompis som går i min klass som bloggar och är min vän xP 

Tänkte skriva i min kära lilla blogg! ♥ Oj oj oj! haha, en tjej sa: hur söt är jag 1-100? i gallerian.

en kille svarade: 1. Haha! xD Nämen ser man på vem man träffar i gallerian!


 Göllig kanin! Det är väl inte alltid ni träffar en sån här i gallerian?  


Poss Hajdoo ♥ 

Av Humlan & Pro - 11 maj 2012 19:35

Tja Bloggen!


Just nu sitter jag och äter våfflor och dricker ''7up'' vid datorn   och spelar lite Msp ska spela Castning. Vi ses kära lilla blogg ♥


Poss Hajdoo♥ 

Av Humlan & Pro - 11 maj 2012 18:07

Jag blev så nöjd med den nya bloggen! Speciellt med Headern! Om ni har några frågor fråga på!


Poss Hajdoo! ♥

Av Humlan & Pro - 11 maj 2012 13:42

Tja bloggen!


Idag har jag en perfekt och fin look gjort av: Mig   Till: snygga-sara-11 Från: Msp!

Jag frågar sara lite saker och hon svarar. 


Humlan: Vilket år började du på Msp?

Sara: 2012

Humlan: Okeej, Var det du som hittade online spelet ''MSP'' eller visade nån kompis det för dig?

Sara: Nästa fråga

Humlan: Spelar du nåt annat spel än Msp? ( vilket då? ) 

Sara: Ja, ibland spelar jag gosupermodel.se

Humlan: Vad vill du att nästa tema ska vara? har du någon önske-mål?

Sara: Ja det är väl shopping tema

Humlan: Har du varit VIP någon gång?

Sara: Ja, jag är det nu.. har varit det 4 gånger.


Okeej! Tack så hemskt mke Sara för att jag fick intervjua dig!  ♥ Önskar dig lycka till i framtiden!


Poss Hajdoo!

Av Humlan & Pro - 11 maj 2012 12:41

Tja Bloggen!


Idag har jag inget att skriva om! Joo, Dagens Look.. Men det kommer sen. Det var lite bråk när jag loggade in i Msp, men det löste sig. Det löser alltid tillslut. Men fast ni bråkar till ex med er bästa vän.. Så kommer det alltid lösa sig till slut!


Poss Hajdoo♥

Av Humlan & Pro - 10 maj 2012 21:00

Tja Bloggen!


Detta är sista inlägget för dagen.. Vill bara säga, hoppas ni har det bra imorgon och sover gott ikväll  Vi ses imorgon då ska jag skriva mer. 


Poss Hajdoo! 

Av Humlan & Pro - 10 maj 2012 20:26

Tja bloggen!


En animering jag letat efter jätte länge och äntligen hittat! Jag har letat efter animeringen

''pointing 1'' 



Tada! Jaa, har köpt den nu, den kostade 250sc tror jag   Jag vet inte xD


Poss Hajdoo!   

Av Humlan & Pro - 10 maj 2012 20:15

Tja bloggen!


Sprang nyss upp 3 våningar upp och ner 3 gånger   Jag ee sååå trött & svettig! Ska nog spela nåt spel på Msp menar utklädning och så.. Ska spela ''Crazy Cards''  Hehe få se hur det går för mig.. Håll tummarna! Jag ska vinna! Nae, bara skoja vi får se vem som vinner ♥


Poss Hajdoo♥

Presentation


Tja!

Detta är min kära lilla blogg! Jag är en ung tjej som spelar online spelet Msp! Och jag hoppas gärna att ni följer min kära blogg och ställ gärna några frågor så kan jag svara på dem och skriv kommentarer! Denna blogg handlar alltså
om spelet Ms

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Du är..
 Snygg
 Söt
 Cool
 Pinsam
 Rolig
 Kaxig
 Fjortiz
 Nörd ^^
 Blyg
 Fjantig
 Snäll
 Elak

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards