sweetiis-pro

Alla inlägg under april 2012

Av Humlan & Pro - 30 april 2012 14:19

Tja Bloggen!


Det här är gänget i ''sassi_01'' rum. Vi sammlades in och tog en liten bild :) Disco!  Här kommer den hihi hoho


Hihi sassi_01s huvud.. lite mer FAIL.. :D haha   


Poss Hajdoo♥

Av Humlan & Pro - 30 april 2012 11:31

Tja Bloggen!


denna inlägg kommer handla om ''moviestarplanet'' som alla andra, MEN! istället för ''svensk=se'' så har jag testat ''dansk=dk'' Moviestarplanet.dk är lite bättre en moviestarplanet.se vet ni varför? titta här.. man kan ha 3 bästisar ist för 1.. kan kan vara level 25 ist för 20! Kan det bli bättre?? Önskar att det var så på Msp.se men neej, men kanske i framtiden!!! Jaa, iall här e jag.. nybörjare.. har kladdat lite på bilden  


som ni kanske ser här så har jag gjort en pil på 21, 22 , 23, 24, och 25! ser ni!! jag har bevis  


Poss Hajdoo ♥    

Av Humlan & Pro - 29 april 2012 20:15

Tja Bloggen!


Håller på med en ny header.. Denna header kommer bli jätte fin tror jag   jag är ftt nogran med den men ska ta paus nu ska spela ''Msp''


Poss Hajdoo♥ 

Av Humlan & Pro - 29 april 2012 18:38

Tja Bloggen♥!


Jag gick till chattrummet och tog en bild på gänget, Hehe.. plus jag i mitten   Här e den!


   Hehe :) Poss Hajdoo♥

Tbx

Av Humlan & Pro - 29 april 2012 18:12

Tja Tja Bloggen! ♥


Jag har inte skrivit på 2 dagar!   Jao ni kanske vet och kanske inte, men som sagt så skulle jag ju hälsa på min Bff, allt var bra där vi grillade och hade super kul! Och så har jag saknat bloggen såklart. Jag har en hund irl ( Bianca )

men hon följde inte med men min Bff skulle på Hund utställning så jag följde med henne men som sagt   så hade jag inte med mig ''Bianca'' men! Hennes granne lånade ut hennes hund ''Ronja'' till mig, jag vann hund godis,choklad,hundleksak,och en rusett det var super kul men nu går vi tillbacks till ''Idag'' Vi håller på att grilla men när jag kom hem så tänkte man ju på bloggen och Msp, så Jaa .. det var allt för detta inlägget skriver mer om msp ska bara logga in♥


Poss Bye!     

Av Humlan & Pro - 26 april 2012 17:51

Tja Tja Bloggen! ♥


Alltså idag var jag lixom i ''stan''  men nu loggade jag in på Msp & i bloggen såklart, och det har äntligen kommit ny tema! Veckans ''Tema'' är superhjältar, jag blev inte nöjd med temat, de är inte direkt vad man förväntar sig. Kläderna var inte så speciellt snygga, men jag säger bara vad jag tycker, ni kanske tycker annerlunda..  Bla,Bla bla.. fast jag gillade tröjan den var ganska snygg endå men de andra dräkten var okej. Men här kommer dagens tema+tröjan jag gillade   

                                                                                                 Här är tröjan, väljde bara en färg   

   


Poss Hajdoo Kära Blogg ♥!

Av Humlan & Pro - 24 april 2012 17:55

Tja bloggen!  


Detta är min andra inlägg från dagen ( tisdag ) Jag tänkte ju lixom bara visa er ''Dagens LOOK!''

Jao denna bild tillhör även temat '' Rock and roll '' Här kommer den.. Detta är min vän: Liten Flicka ♥ 

Level 12 söt snäll, fast vi typ aldrig hörs..    Jaa här kommer hon:


 Cool och söt       

Av Humlan & Pro - 24 april 2012 17:09

Tja bloggen!


Jag kunde lixom  EJ skriva på bloggen igår, var på Tekningen och när jag kom hem skulle man ju göra matte..   

Men nu kan jag skriva på bloggen ( Tisadag) och på fredag kommer min ''BFF'' och då ska jag följa med henne till hennes mamma och fira henne hihi hoho, HON FYLLER ÅR!     Grattis.. Bla, Bla, Bla.. och så går vi vidare till Msp. Längtar till TORSDAG! Då kommer ju det nya temat! Gissningar?? Va? va?   INTERVJUEN!


Intervju med annika33.. Jag frågar och annika svarar.


Humlan: Vilket år började du på msp?

annika33: Gissar: Två år sedan

Humlan: Okeej, Vem vare som visade dig online spelet '' msp '' eller var det du som hitta det själv?

annika33: Det säger jag inte.

Humlan: Vadå säger inte? ..     

annika33: Måste sluta


Inte för att vara dum men detta var det sämsta intervjuen någonsin vi börjar om med någon annan. 

Srry bloggen pallar ej, Ingen svarar i chatten, orkar inte ens fråga, men kan visa ''Dagens Moviestar'' och det e:

Ingna!Asså skulle så gärna svara ''JA'' på vän förfrågan men har för många vänner annars skulle jag svara ja direkt, känner henne på riktigt. Hon har också en blogg om Msp och vi har en blogg tillsammans, går i samma klass och såå..   Hälsa gärna på ''VÅR'' blogg men vi skriver inte så mkt på sistonde för jag håller på med denna blogg och såå..Men jag skriver vår blogg här nere dååh ♥


Poss hajdoo! ♥  Bloggis : https://humlanoingna.bloggplatsen.se   

Presentation


Tja!

Detta är min kära lilla blogg! Jag är en ung tjej som spelar online spelet Msp! Och jag hoppas gärna att ni följer min kära blogg och ställ gärna några frågor så kan jag svara på dem och skriv kommentarer! Denna blogg handlar alltså
om spelet Ms

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Du är..
 Snygg
 Söt
 Cool
 Pinsam
 Rolig
 Kaxig
 Fjortiz
 Nörd ^^
 Blyg
 Fjantig
 Snäll
 Elak

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards